The Pink Grapefruit

Hej alla nya läsare!
Det har trillat in en massa nya besökare sedan mitt inlägg om foundation hamnade på startsidan, vilket känns jättekul! Hej och välkomna! Dock får jag samtidigt ångest eftersom jag är så dålig på att uppdatera med nya inlägg, men jag har planer för den här bloggen i år och jag hoppas att några av er hänger med på resan.
 
Vad är då anledningen till min dåliga uppdatering? Jag driver ett företag med min sambo, jobbar deltid på ett annat ställe och ska snart börja plugga heltid... samtidigt som jag jobbar, vilket ju gör att fritiden i princip är icke existerande. Men jag ska försöka underhålla bloggen så gott jag kan!
 
Det jag ser framför mig på bloggen är bland annat:
 
 Egna veganska recept
 
 
 Fler recept och tutorials på smink och hudvård
 
 
 Foton och berättelser från mina resor runt jorden
 
 
Finns det något speciellt ni skulle vilja läsa om?
 
Spara
Spara
#1 - Days by Johanna

Förstår verkligen att du inte hinner med bloggen :)

#2 - PLAINDAYS // foto - hälsa - resor

Är likadan när det gäller att hålla bloggen uppdaterad... Men ska försöka bli bättre på det det här året! Ska bli spännande att följa din blogg