The Pink Grapefruit

Några dagar i maj
 
Jag fyllde år för lite över en månad sedan. Min sambo hade ordnat en överraskningsresa till Österlen med övernattning på ett mysigt pensionat. Vi vandrade i skogen, tog bilder i de gula rapsfälten och stötte på ett och annat djur.
 
Jag älskar naturen, men är livrädd för ormar, trots att jag faktiskt aldrig har stött på en levande orm på nära håll ute i det vilda. Så det var inte roligt när vi första dagen stötte på en snok i skogen. Jag frös till is, hoppade upp på en sten och sen fick sambon bära mig på ryggen den närmaste biten då jag inte kunde förmå mig själv att vidröra marken. Bara jag som är orimligt rädd för ormar? Vad har ni för djurfobier?
 
Här är några bilder från denna fina överraskningshelg;
 
 
 
 
 
Spara
#1 - Ellen

herregud, så fint! rapsfält är verkligen magiskt när en ser dem mitt i blom

Svar: Tack! Visst är de? :-)
The Pink Grapefruit

#2 - Jasmine

Så fina bilder från helgen! Kul att få en så fin överraskning födelsedagen till ära. Gratulerar i efterskott!
Kram

Svar: Tack så mycket! :)
The Pink Grapefruit