The Pink Grapefruit

Uppdatering
 
Det var ett tag sedan jag skrev om annat än mitt mående. Faktum är att jag har mycket att berätta och visa. Hallen är omgjord, min akne är borta och jag har köpt en ny kamera (som har ruinerat mig totalt). Det där med aknen blir ett längre inlägg med före- och efterbilder och "hemligheten" till hur man blir av med den. Känns fortfarande ovant att prata om det som något jag inte längre är drabbad av. Tror inte jag har vågat tro på det själv. Har man lidit av akne i 10 år kommer man förmodligen alltid att känna att man har det. Ärren sitter inte bara på utsidan.
 
Ikväll vankas det julbord med några vänner och förberedelserna är i full gång. Vi hörs kanske imorgon!
#1 - mammatillmirakel.blogg.se

Skönt att du äntligen blivit kvitt dom! ❤︎ Kämpe är vad du är!

Svar: Tack! ❤︎
The Pink Grapefruit