The Pink Grapefruit

Ändrade sommarplaner (igen)
Min sommarledighet har fått ett ganska abrupt slut. Jag blev erbjuden ett sommarjobb som börjar redan nästa vecka, och då detta jobb är så hektiskt och intensivt lär det inte bli mycket uppdatering här tyvärr. Jag har tänkt starta en kanal på Youtube med recept och annat, men det projektet får nu alltså också pausas lite. Det handlar om ca 6 veckor, men det kan hända att det kommer upp något inlägg här lite då och då.
 
På grund av förändrat hälsotillstånd fick jag tacka nej till sommarjobbet. Det är givetvis tråkigt att det blev så, men samtidigt måste jag sätta mig själv och mitt välmående framför pengar. Har man någon gång varit utbränd så vet man hur viktigt det är att lyssna på kroppen. Pengarna jag tjänade på detta skulle gått till en större resa nästa år, men vi väljer nu istället att göra en Sverige- och Norgeresa i höst. Vilket jag ser fram emot enormt mycket! Jag har aldrig varit längre upp än Stockholm, så det ska bli spännande att se vad vårt land har att erbjuda en naturälskare som mig.
 
Mitt foundationrecept finns nu för övrigt hos Organic Makers, så vill ni blanda foundation hittar ni alla ingredienserna där. Det kommer två receptfilmer till som jag har gjort, och jag kommer då självfallet att lägga upp dem här också, så håll utkik!
#1 - anne von porat Veckomagasinet

glad sommar

#2 - Mikaela

Kul med jobb ju, trots att det är hektiskt :)

#3 - Ellen

Så klokt att sätta måendet först. Heja dig! Hoppas att du får en superfin sommar och resa i höst <3

Svar: Visst är det så! Tack :)
The Pink Grapefruit