The Pink Grapefruit

Ryggskott

Hej! Jag ville bara titta in här och säga att jag drabbats av ryggskott, och jag kan därmed inte lägga upp det innehåll jag tänkt göra. 


Igår kväll och imorse kunde jag inte gå utan att få hjälp. Nu har jag fått utskrivet starkare smärtstillande som gör att jag kan röra mig långsamt själv. 

Någon som haft ryggskott och har tips?

#1 - Anonym

Nej, men usch så hemskt! Lider med dig, jag vet hur ont det gör. Man vill bara ligga stilla, men tydligen ska man röra sig- då går det över snabbare. Det brukar vara som värst dag 1 kan jag trösta dig med:) Ta hand om dig. Kram!

Svar: Tack! Det känns hemskt att man inte kan röra sig normalt, och alla försök att stå upp rakt har känts som att ryggen nu är permanent sned för att det tar emot så mycket. Tur att jag har en sambo som tar hand om mig. :) Precis som du säger fick jag rådet av läkaren att försöka röra på mig, gärna under natten också så att jag inte blir mer stel.
The Pink Grapefruit